Gratis fragt over 599,- 100 dages returret Vil du være erhvervskunde?
header-help Kundeservice trustpilot Inklusiv moms
  • Eksklusiv moms (0%)
  • Inklusiv moms (25%)
Shorts til sommeren - se udvalget her! Nyt mærke! - Se Jack & Jones Premium her

Betaling

Hos Pro-dress er det muligt at betale med følgende:

  • Dankort, Visa/Dankort
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • MobilePay
  • PayPal
  • EAN-nummer, hvis du er EAN-kunde
  • Faktura

Som erhvervskunde med et gyldigt CVR-nummer, der er minimum et halvt år gammelt, har du mulighed for at vælge fakturabetaling. Dette vælges som betalingsmetode, når du lægger din ordre.

En fakturabetaling forudsætter, at din virksomhed kan kreditforsikres. Hvis ikke dette er tilfældet, kontakter vores salgsafdeling dig angående en anden betalingsløsning.

Fakturagebyr: 39 kr.

Betalingsbetingelser: 14 dage.

Vi anbefaler, at du opretter et login, så du kan se din købshistorik og tidligere fakturaer. 

For at kunne gennemføre betalingen skal du godkende købet med MitID. Bemærk, at appen ikke åbner automatisk, når du lægger ordren - denne skal du selv åbne, når du har indtastet dine oplysninger og får vist MitID-boksen. Læs mere om brug af MitID appen her.

For at benytte EAN-betaling skal du oprette et login med en e-mailadresse, som er tilknyttet det pågældende EAN-nummer. For virksomheder er det vigtigt, at det er en af firmaets officielle mailadresser, der tilknyttes kontoen - ikke ansattes private mailadresser.

Det nemmeste er at oprette en konto, inden du begynder at handle. Så er du sikker på, at varerne forbliver i kurven, hvis du bliver afbrudt. Bemærk dog, at varerne ikke er reserveret, før du har gennemført bestillingen. Kontakt vores kundeservice her, hvis mailadressen, som du ønsker at tilknytte kontoen, allerede er i brug.

Private virksomheder, der handler via EAN-nummer hos os for første gang, vil blive kontaktet af vores erhvervsafdeling, da denne første ordre skal forudbetales, inden vi kan afsende ordren.

Ønsker du ikke at oprette kontoen, inden du handler, kan du følge nedenstående vejledning.

  • Læg de ønskede varer i kurven
  • Gå til kurven
  • Udfyld dine oplysninger, vælg leveringsform og klik herefter på "Til kassen"
  • Vælg "EAN kunde" og udfyld oplysningerne:
  • E-mail (ordrebekræftelsen sendes til denne e-mail adresse. Bemærk, at det skal være en offentlig mail til institutionen/virksomheden eller din firmamail - ikke en privat mail)
  • Firmanavn, herunder hvilken afdeling EAN tilhører/organisation eller firmanavn
  • Fornavn (kontaktperson på fakturaen)
  • Efternavn (kontaktperson på fakturaen)
  • Udfyld adresse, postnummer og by med faktureringsoplysninger
  • Telefonnummer (indtast venligst et nummer, som du kan kontaktes på ved spørgsmål om ordren - helst ikke et hovednummer)
  • CVR (gyldigt CVR-nummer på 8 cifre)
  • EAN (gyldigt EAN-nummer på 13 cifre)
  • Det er forudvalgt, at du skal oprette en konto - udfyld kode (HUSK DENNE KODE)
  • Hvis du ønsker at tilmelde dig nyhedsbrevet, kan du gøre dette ved at sætte flueben ved "Modtag vores nyhedsbrev"
  • Udfyld reference (det er vigtigt, at du angiver den korrekte reference med hensyn til fakturering, da denne påføres den elektroniske faktura)
  • I kommentarfeltet kan du fx give oplysninger om, hvor pakken må afleveres (disse informationer påføres ikke den elektroniske faktura)
  • Vælg leveringsform (obs. erhvervslevering er forudvalgt - vælg kun pakkeshop, hvis der ikke kan leveres på faktureringsadressen)
  • Betalingsmetode (EAN er den eneste mulighed her)
  • Sæt flueben i "Ja, jeg godkender forretnings- og handelsbetingelserne"
  • Gå til betaling
  • Ordren er godkendt, når du får et ordrenummer. Ordrebekræftelsen sendes til den e-mailadresse, som du oplyste ved bestilling. Her kan du gennemse bestillingen og tjekke, om alle informationer er korrekte.

Vores kundeservice gennemgår din ordre samt informationer og godkender herefter oplysningerne, så du næste gang kan handle hos os ved blot at logge ind. Hvis der er spørgsmål til oplysningerne, vil du blive kontaktet, så vi kan sikre os, at det hele er korrekt, inden vi afsender din ordre.

Du modtager en mail fra PostNord med info om levering af din ordre, så snart vi har afsendt ordren fra vores lager.

En fakturakopi sendes på den e-mailadresse, som du oplyste ved bestilling. Selve fakturaen sendes til dit EAN betalingssystem, når vi sender varerne.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på mail, telefon eller chat.

Vi reserverer pengene på kortet, så snart ordren lægges på webshoppen. Betaler du med PayPal, reserveres pengene i dette system.

Vi hæver altid først pengene for ordren, når den afsendes fra vores lager.

Når din ordre er afsendt, vil du modtage en faktura på mail, hvor der står "Faktura er betalt online". Dette er din kvittering for købet.

Ja. Hvis du ønsker at handle på Pro-dress flere gange, er det muligt at få en skræddersyet firmaaftale. Læs mere om mulighederne eller kontakt vores erhvervsafdeling her.

Vi reserverer varen til dig, når du afgiver din ordre i webshoppen. Så længe varen kun er i kurven, er den ikke reserveret. Når du har modtaget din ordrebekræftelse pr. mail, er varen reserveret til dig.

Hvis du annullerer din ordre, ophæves reservationen af varen med det samme. Såfremt du kun annullerer dele af din ordre, ophæves reservationen af de varer, som du ikke ønsker. Bemærk dog, at det reserverede beløb først ophæves efter nogle dage, i enkelte tilfælde helt op til 30 dage. Dette afhænger af, hvilket betalingskort du har brugt, da du bestilte.

Det er desværre ikke muligt at få ændret navnet på en faktura, når ordren er afsendt. Hvis det skal ændres, skal varerne bestilles på ny med de rigtige oplysninger, og de andre varer kan naturligvis returneres til os.

Når vi modtager din returordre, modtager du en kreditnota på mail, så snart vi har behandlet din retursag. Kreditnotaen sendes til samme mailadresse, som ordren er gennemført med ved bestilling.

Returbeløbet bliver tilbageført til samme konto/kort, som blev brugt ved betaling. Har du betalt med Mobilepay, vil pengene blive ført retur til det kort, der er tilknyttet appen.

Vi refunderer beløbet, så snart vi har modtaget den returnerede vare. Ved betaling med MasterCard eller lignende gælder bankens regler for tilbagebetaling. Der går derfor som regel 7-10 dage, inden pengene er på kortet. Ved betaling med Dankort er pengene tilbage på kortet inden for 2-3 hverdage.

På Pro-dress vises alle priser automatisk inklusiv moms (25%). Ønsker du at se priserne eksklusiv moms, kan du vælge dette i webshoppens øverste højre hjørne. På mobil finder du funktionen i øverste venstre hjørne under de tre streger (menu), hvor du nederst kan vælge "Ex. moms".

Vores kunder siger