Levering & forsendelse
Har du spørgsmål vedr. levering og forsendelse, kan du nemt og hurtigt finde svar her.
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål? Kontakt kundeservice her.
Vi tilbyder gratis levering ved varekøb over 599 kr. til PostNord pakkeshop, daoSHOP og erhvervsadresser i Danmark.
Herunder kan du se alle forsendelsesmetoder og fragtpriser:
PostNord ved køb over 599 kr.
- Pakkeshop: 0 kr.
- Erhvervsadresse: 0 kr.
- Privatlevering: 69 kr.
PostNord ved køb under 599 kr.
- Pakkeshop: 39 kr.
- Erhvervsadresse: 69 kr.
- Privatlevering: 69 kr.
dao ved køb over 599 kr.
- Pakkeshop: 0 kr.
- Privatlevering: 10 kr.
dao ved køb under 599 kr.
- Pakkeshop: 39 kr.
- Privatlevering: 49 kr.
Vi tilbyder fri fragt til pakkeshop eller erhvervsadresser i Danmark på alle varekøb over 599 kr.
Der er ikke fri fragt til privatlevering med omdeling.
Allerede når du lægger varerne i kurven, kan du se, hvornår vi forventer at sende pakken afsted til dig. Når du vælger størrelsen på den vare, du ønsker at købe, kan du se, om varen er på lager eller på fjernlager.
Såfremt varen er på fjernlager, bliver du oplyst om et datointerval, som varen forventes at blive afsendt indenfor. Det betyder, at vi først sender din pakke fra vores lager, når vi har alle varer i huset. Herefter tager levering typisk 1-2 dage. Den forventede afsendelsesdato skrives altid på din ordrebekræftelse.
Hvis der står "sendes omgående" som forventet samlet afsendelse, og du bestiller inden kl. 19 på en hverdag eller inden kl. 16 om søndagen, sender vi pakken afsted samme dag, som du har bestilt den (gælder levering med PostNord). Ved levering med dao skal bestillingen foretages inden kl. 17 på hverdage eller inden kl. 16 om søndagen, for at pakken kan afsendes samme dag.
Når din pakke afsendes fra vores lager, får du en mail med et forsendelsesnummer. Husk at tjekke dit spamfilter. Hvis du mangler et track and trace nummer på din ordre, er du velkommen til at kontakte os, så kan vi oplyse det til dig.
Vi pakker ordrer på vores lager alle ugens dage. DAO leverer både hjemmelevering og pakkeshop alle dage. Postnord leverer til pakkeshops alle dage foruden søndage og har hjemmelevering på hverdage.
Vi har normalt levering fra dag til dag på hverdage. Vi har desværre ikke hurtigere alternativer end dette - heller ikke mod merbetaling.
Varer på fjernlager afsendes indenfor det datointerval, der står angivet ved valg af størrelse samt i indkøbskurven eller på din ordrebekræftelse, hvis du allerede har bestilt.
Levering til Grønland
Du har to valgmuligheder for levering af varer til Grønland: med skib eller med fly. Der beregnes ikke moms af varer til Grønland. Den forventede leveringstid er fra vi sender pakken fra Danmark, dvs. fra du modtager din faktura på mail.
Fragt med skib til Grønland koster 299 kr.
Din pakke sendes fra Danmark med skib. Der er fast afgang med RAL én gang i ugen. Når pakken ankommer til Nuuk, sendes den videre på det bygdeskib, som leverer pakken videre ud. Leveringstiden fra Danmark til Nuuk tager 9-12 hverdage. Hertil kommer den videre forsendelse til endedestinationen. De små bygder har ikke altid en fast ugelevering, hvorfor leveringen til disse kan variere - også pga. evt. is eller andre vejrforhold. Derfor kan vi desværre ikke give en endelig leveringstid på pakken. Blue Water Shipping (BWS) sender dig en mail med forventet leveringstid, så snart pakken er overgået til dem og klar til afsendelse fra DK.
Vær venligst opmærksom på lukketvandsbyer, som periodevist kan være lukket pga. isen. Disse omfatter: Qasigiannquit, Uummannaq, Upernavik, Qaanaaq, Kangerlussuaq, Kangilinnguit, Tasiilaq og Ittoqqortoormiit. Leveringstiden hertil samt til mindre bygder kan derfor være forlænget. Hvis du vil have den hurtigste levering til Grønland, anbefaler vi, at du vælger levering med fly.
Fragt med fly til Grønland koster fra 699 kr.
På ordrer over 7500 kr. koster fragten med fly 1499 kr.
Din pakke sendes fra Danmark med fly med en forventet leveringstid på 3-6 dage. Hertil kommer efterfølgende levering til endedestinationen. Alt gods sendes via Kangerlussuaq og videre med mindre fly/helikoptere derfra. De små bygder har ikke altid en fast ugelevering, og leveringen til disse kan derfor variere - også pga. evt. vejrforhold.
Levering til Færøerne
Fragt til Færøerne foregår med Blue Water Shipping Fly Service og koster 300 kr. Der beregnes ikke moms af varer til Færøerne. Den forventede leveringstid er 2-3 hverdage efter afsendelse fra Danmark og foregår med fly.
Returnering fra Grønland og Færøerne
Bemærk, at der ikke er vedlagt en returlabel, hvis pakken leveres til Grønland og Færøerne. Her står man selv for returfragten, hvis man ønsker at returnere.
Returpakken sendes til:
Pro-dress v. Workwear Group ApS
Ølstrupvej 2A
6971 Spjald
Danmark
Afsender betaler returomkostningerne.
Vi leverer naturligvis også til udlandet.
Levering til Sverige
Al handel til Sverige foregår gennem vores svenske webshop.
Köp arbetskläder till Sverige på Pro-dress.se
Levering til Norge
Al handel til Norge foregår gennem vores norske webshop.
Kjøp arbeidsklær til Norge på Pro-dress.no
Levering til Tyskland
Al handel til Tyskland foregår gennem vores tyske webshop.
Kaufen Sie Arbeitskleidung für Deutschland auf Pro-dress.de
Levering til resten af Europa
Al handel til det øvrige Europa foregår via vores engelske webshop. Fragtprisen afhænger af det valgte land og kan ses ved bestilling.
Buy workwear on our English webshop Pro-dress.com
Bemærk, at der er enkelte destinationer, som vi ikke leverer til pga. momsregler. Hvis postnummeret ikke kan vælges i check-out, kan vi desværre ikke levere til destinationen. Det gælder bl.a. Svalbard og Jan Mayen, De kanariske øer, Åland, Isle of Man, Isle Scilly, Channel Island, Shetlandsøerne, Jersey, Guernsey og Gibraltar.
Pakken skal afhentes indenfor 7 dage, efter du har fået besked om, at den er klar til afhentning i pakkeshoppen eller Pakkeboks/Nærboks. Såfremt du ikke henter pakken i tide, returneres den automatisk til os, hvorefter vi opretter en retursag på ordren, så du modtager en kreditnota og får pengene refunderet.
Hvis din pakke endnu ikke er afsendt, kan du bruge funktionen "Find ordre" til at se ordrestatus.
Hvis pakken er afsendt, og du ikke har modtaget den efter to hverdage, må du meget gerne kontakte os, så vi kan undersøge sagen nærmere.
Det er desværre ikke muligt at rette oplysningerne, da de er sendt til den valgte distributør (PostNord eller dao) allerede ved bestilling. Du skal derfor kontakte os på mail, chat eller telefon, så vi kan oplyse dit track and trace nummer.
Ved problemer med PostNord eller dao appen kan vi desværre ikke hjælpe. Prøv i stedet at kontakte den pågældende distributørs kundeservice.
Nej, på nuværende tidspunkt sender vi kun PostNord og dao, og det er derfor ikke muligt at vælge andre.
Nej, vi sender altid ordren som pakke med et track and trace nummer, så pakken kan spores.
Når vi modtager ordrer, bliver de pakket efter tur. Hvis din ordre udelukkende består af varer, der er på lager hos os, og du bestiller inden kl. 19 på en hverdag eller inden kl. 16 om søndagen, bliver ordren pakket og afsendt samme dag (gælder levering med PostNord). Hvis varerne er på fjernlager, kan der gå længere tid. I indkøbskurven og på din ordrebekræftelse kan du se, hvornår vi forventer at afsende din ordre.
Vi plukker ikke ordrer manuelt, men via vores fuldautomatiske robotlager, hvor varerne er indlagret i et robotsystem. Ved vores bemandede pakkestationer pakker vi ordrerne i forsendelsesposer/-kasser.
Når din ordre er blevet sat i gang, bliver varerne hentet af en robot og leveret ned til en pakkestation. Så snart en af vores medarbejdere har pakket din ordre, afsendes den fra vores lager.
Workwear Group er indehaver af Pro-dress og står derfor som afsender på din pakke. Du kan læse mere om Workwear Group her.