Gratis fragt over 599,- 100 dages returret Vil du være erhvervskunde?
header-help Kundeservice trustpilot Inklusiv moms
  • Eksklusiv moms (0%)
  • Inklusiv moms (25%)
Poloer fra ID - Spar 25% - klik her! T-shirts med logo - Kampagne netop nu

Retur, ombytning & reklamation

Har du spørgsmål vedr. returnering eller reklamation, kan du nemt og hurtigt finde svar her.

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål? Kontakt kundeservice her.

100 dages returret på alt

Hos Pro-dress tilbyder vi 100 dages fuld returret på alle varer - også nedsatte varer og restpartier.


Varens stand og indpakning ved returnering

Ved returnering skal varen være ubrugt og indpakket i original emballage. Returvaren skal endvidere pakkes forsvarligt ind i en yderpose-/kasse, hvorpå returlabelen påklistres.


Returlabel

Vi har vedlagt en returlabel, når du modtager din ordre, som koster 39 kr. at benytte. Returfragten fratrækkes det beløb, der refunderes til dig. Hvis du ikke har en returlabel, kan du kontakte os her for at tilsendt en på mail.


Tilbagebetaling

Pengene tilbageføres til den betalingsmulighed, der er brugt til betalingen.


Afleveringssted

Returpakken skal indleveres ved en PostNord pakkeshop eller daoSHOP, alt efter hvilken distributør der foretog leveringen. Dette fremgår af den vedlagte returlabel. Alternativt kan du indlevere din returpakke på vores lager i Spjald. Læs mere om tilbagelevering af pakker på vores lager her.


Returnering af flere ordrer

Varer fra forskellige ordrer må gerne returneres samlet i én pakke. Bemærk venligst, at det koster 39 kr. at bruge den vedlagte returlabel.


Reklamation

Inden reklamationer og fejlleverancer returneres, bedes du sende en mail til os på info@pro-dress.dk. Husk at medsende billede og oplysninger om reklamationen, så vi kan hjælpe dig bedst muligt.

Nej, vi har vedlagt en returlabel, når du modtager din ordre, som koster 39 kr. at benytte. Returfragten fratrækkes det beløb, der refunderes til dig.

Hvis du bruger den vedlagte returlabel, skal returpakken indleveres i en PostNord pakkeshop eller daoSHOP, alt efter hvilken distributør der foretog leveringen. Dette fremgår af returlabelen. Du kan også vælge at returnere din pakke på vores lager i Spjald. Læs mere om tilbagelevering af pakker på vores adresse her.

En returpakke må ikke veje over 20 kg. Hvis den gør det, skal den deles op i flere pakker. Mangler du en returlabel, kan du kontakte os her, så sender vi en eller flere returlabels til dig på mail.

Varer fra forskellige ordrer må gerne returneres samlet i én pakke. Bemærk venligst, at det koster 39 kr. at bruge den vedlagte returlabel.

Såfremt varen er ubrugt og med original label, behøver varen ikke at være indpakket i original emballage. Varen skal blot pakkes forsvarligt ind, når du returnerer den til os.

OBS: Fodtøj skal returneres i den originale æske, da det ellers kan udgøre en værdiforringelse. Den originale skotøjsæske må ikke bruges som forsendelsesemballage.

Produkter, som indeholder brandfarlige stoffer, klassificeres som brandfarligt materiale.

Når du returnerer sådanne varer, skal symbolet for brandfarligt materiale være synligt på pakken. Du skal derfor benytte den genanvendelige emballage med symbolet. Alternativt kan du selv printe symbolet og påsætte det.

Symbolet for brandfarligt materiale:

Vi tilbyder desværre ikke at afhente returpakker på erhvervsadresser. Pakken skal indleveres hos en pakkeshop eller på vores lager i Spjald. Læs mere om tilbagelevering af pakker på vores lager her.

Er din vare gået i stykker, eller har du fået leveret noget forkert? Så er vi selvfølgelig klar til at hjælpe dig.

Inden du returnerer reklamationer og fejlleverancer, bedes du sende en mail til os på info@pro-dress.dk. Husk at medsende billede og oplysninger om reklamationen, så vi kan hjælpe dig bedst muligt. Mailen må ikke overstige 25MB.

Hvis du modtager en beskadiget pakke, skal du enten nægte modtagelse eller tage billeder af pakken, så snart du modtager den og ser, at den er beskadiget.

Kontakt os herefter på mail info@pro-dress.dk og vedhæft billeder af pakken, så vi kan oprette en reklamationssag.

Hvis du vil annullere en ordre, bedes du kontakte kundeservice på mail, telefon eller chat. Brug gerne ordet "annullering", når du skriver til os, så vi kan prioritere din henvendelse.

Vi kan desværre ikke garantere, at vi når at stoppe din ordre inden afsendelse. Hvis den allerede er afsendt, kan vi trække pakken retur og udstede en kreditnota. I så fald vil du få pengene refunderet som beskrevet her.

Hvis du ønsker at ombytte en vare, bedes du returnere varen og lægge en ny ordre i webshoppen. Indtast din unikke rabatkode fra ordrebekræftelsen i rabatkodefeltet i indkøbskurven og få gratis fragt på den nye ordre.

Bemærk, at vi hæver beløbet for dit nye køb, når vi afsender ordren fra vores lager og refunderer beløbet for den returnerede vare, så snart vi modtager den. Det koster 39 kr. at benytte den vedlagte returlabel.

Du må gerne vente med at returnere varerne, til du har modtaget og afprøvet de nye varer. Så kan du nøjes med én returforsendelse.

Ja, hvis du har købt en vare med rabat, og du ønsker at ombytte varen til en anden størrelse, kan du opnå samme rabat igen ved at gøre følgende:

Returnér varen, som du ikke skal ønsker. Se øverst på denne side hvordan du gør dette. 

Læg en ny ordre i webshoppen med størrelsen, som du ønsker at købe i stedet for. Tilføj kommentaren "ombytningsrabat + dit ordrenummer" til den nye ordre. Så behandler vi ordren manuelt i vores system og retter prisen på den pågældende vare til den oprindelige tilbudspris. Vi hæver ikke pengene for din nye ordre, før vi afsender ordren fra vores lager.

På din ordrebekræftelse finder du en unik rabatkode, som giver dig fri fragt på din nye ordre.

Vi refunderer beløbet for den returnerede vare, så snart vi har modtaget og behandlet din retursag. Bemærk, at det koster 39 kr. at benytte den vedlagte returlabel. Returomkostningerne fratrækkes det beløb, der refunderes til dig.